miercuri, 25 mai 2011

"ANGAJAT" - nu mai vreau aceasta titulatura!

In jurul nostru sunt valori de tot felul. Ceea ce avem fiecare dintre noi dar nu-i intelegem valoarea este TIMPUL! Timpul nostru, viata noastra, trecerea noastra prin aceasta lume reprezinta cea mai mare valoare a fiecaruia dintre noi! Prea putini dintre noi inteleg ca aceasta valoare se pierde cu fiecare secunda care trece!!

Viata fiecaruia dintre noi este unica! Fiecare clipa din viata unui om este unica si irepetabila!

Cum pretuim noi aceasta? Ce facem noi pentru a ne trai viata? Ce facem pentru a ne trai viata asa cum vrem?!

Cei mai multi dintre noi nu facem NIMIC!

In fiecare zi mergem la serviciu, dupa un program, cu un regulament intern etc. Ce facem? Practic, fiecare dintre noi NE VINDEM TIMPUL PE BANI!

A intrat in vocabular expresia "timpul meu liber"! E normal? Cred ca nu! Normal este sa fac ce vreau cu timpul meu! Asta e cea mai mare afacere: sa imi pot gestiona timpul propriu asa cum vreau!

Ce putem face? Avem mai multe variante.

1. Nu ne mai convine, ne mutam la alt serviciu care ne plateste MAI BINE. NE VINDEM TIMPUL LA UN PRET MAI MARE!

2. Nu ne mai convine, ne propunem sa ne gestionam singuri viata si alegem sa o facem in modul cel mai simplu si eficient cu putinta!

Care ar fi modalitatile pentru varianta 2?

AFACEREA PROPRIE
- DACA CUMPARAM O FRANCIZA....N-AVEM DESTUI BANI (MC'DONALDS=1 MILION EURO)
- DAR DACA AM INTRA INTR-UN MLM SI AM ACHIZITIONA O MINIFRANCIZA (2000 EURO, 1000 EURO SAU CHIAR MAI PUTIN)?

CE VARIANTA V-AR TENTA? Lasati-mi comment....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare