luni, 20 februarie 2012

10 indicatori de succes


Forever Living Products activează în domeniu de peste 30 de ani, demonstrând calitatea produselor şi succesul afacerii prin cei peste 9 milioane de distribuitori „activi” de pe glob.

În prezent, la nivel mondial, există foarte multe companii care oferă posibilitatea aderării la o afacere de tip MLM, dar sunt puţine cele care dovedesc practici onorabile şi stabilitate pe termen lung.

De aceea înainte de a decide ce companie să alegi ar fi bine de ştiut care sunt cei 10 indicatori a unei companii MLM de succes:

1. Calitatea produselor – linie solidă de produse înrudite este unul dintre cele mai importante aspecte ale domeniului. Este foarte dificil să îţi menţii credibilitatea dacă vinzi un aparat de filtrare a apei, iar apoi, zece minute mai târziu, o pereche de pantofi. Compania ar trebui să aibă produse care să rămână în memoria consumatorilor, pentru calitatea acestora, nu doar datorită unei oferte promoţionale legate de preţ sau de volumul vânzării. Caută întotdeauna un lider de piaţă, cu o calitate a produselor dovedită în timp

2. Fără „depăşiri” – Niciodată o persoană din echipa ta nu va fi promovată la un nivel superior celui pe care te afli in planul de marketing. Dacă un distribuitor din echipa ta va fi foarte bun, automat vei fi promovat la nivelul superior odată cu recunoaşterea nivelului acestuia. Caută un plan de marketing conceput să te răsplătească pentru cooptarea în echipă a unor persoane cu rezultate excepţionale.

3. Fără retrogradări – Distribuitorul nu va fi retrogradat în caz de inactivitate. Odată ce ai ajuns la un anumit nivel, vei rămâne la acel nivel. Un bun plan de marketing îţi permite să te relaxezi dacă doreşti.

4. Bonusuri plătite la valoarea de vânzare a produselor – Bonusurile ar trebui plătite la valoarea preţului de vânzare al produselor şi nu la valoarea celui de depozit. Aceasta înseamnă o sumă de bani mai mare înapoi la distribuitor.

5. Soliditate financiară dovedită – Dezvoltarea constantă şi sigură este întotdeauna semnul unei bune afaceri MLM. Este deseori de folos să te interesezi despre măsura diversificării portofoliului de investiţii al companiei. De asemenea, urmăreşte graficele de vânzări pentru a observa trendul de creştere, valoarea vânzărilor, precum şi tendinţele viitoare. Mai mult, interesează-te despre istoria vânzărilor companiei de la înfiinţarea sa.

6. Minim 5 ani de experienţă în domeniu – O companie MLM respectabilă ar trebui să aibă minim 5 ani de creştere constantă în istoria sa financiară. Un MLM bine gândit va trece cu succes de primele 18 luni, cruciale, cu ajutorul unui management solid, unui plan de afaceri bine gândit, distribuitorilor motivaţi şi calităţii produselor.

7. Multiple posibilităţi de câştig – Prin existenţa mai multor posibilităţi de a-ţi obţine veniturile, ai avantajul că îţi poţi stabili singur programul de lucru în MLM, ca activitate principală sau secundară, sau poţi alege să lucrezi de acasă. Un avantaj important al unui MLM este acela că ai mai multe posibilităţi de a face bani. O bună afacere MLM oferă programe de împărţire a profitului anual, bonusuri de conducere şi bonusuri de performanţă.

8. Produse pentru consumul curent – Produsele de uz curent sunt ideale pentru o afacere MLM, pentru că îţi oferă posibilitatea să formezi o bază de clienţi fideli care vor cumpăra cu regularitate. O bază de clienţi activă este cheia eficienţei într-o astfel de afacere. Vă puteţi crea un astfel de grup numai oferind produse de uz curent, dar de bună calitate. Este dificil să operezi într-un sistem MLM care vinde sisteme de alarmă pentru imobile, de exemplu.

9. Asistenţă în construirea reţelei – Un sistem de sprijin în construirea reţelei bine pus la punct este crucial pentru bunul mers al unei afaceri MLM. Un centru de informare, seminarii de instruire, stimulente, toate trebuie să ofere distribuitorului oportunitatea de a-şi dezvolta mai bine afacerea. Succesul companiei depinde în mod direct de succesul tău; drept urmare, sprijinul acesteia este consecinţa firească a acestui fapt.

10. Prezenţa internaţională – O companie care activează la nivel mondial dovedeşte capacitate de dezvoltare, siguranţă şi o bună calitate a produselor. Totodată presupune o activitate de mai mulţi ani asupra căreia vă puteţi informa. Majoritatea companiilor care îşi permit să se extindă şi în alte ţări sunt stabile şi au o vastă experienţă în industria MLM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare