miercuri, 5 martie 2014

Cele mai importante 10 căi de atragere a oamenilor către dumneavoastră de Dan Marius Dumitraş si un pdf gratuit

Industria vânzarilor directe poate fi denumită şi industria relaţiilor interumane. Nici o altă industrie actuală, nu cuprinde în dezvoltarea ei o latura atât de pregnant umană, cum întâlnim în sistemele de marketing în reţea. Daca privim lucrurile din acest punct de vedere, putem descoperi importanţa individului în economia modernă. Ultimul secol a dus la tehnologizarea activităţilor oamenilor, diminuând cu bună ştiinţa factorul uman în dezvoltarea societăţii.

Întoarcerea la natură, una din temele predilecte ale multor cercuri filozofice, este în plină desfăşurare tocmai în mijlocul activităţilor din industria vânzarilor directe, în special în sistemele de marketing în reţea.

Prin specificul ei, meseria de distribuitor MLM se bazeaza pe doua concepte fundamentale:
-dezvoltarea personalităţii individului
-formarea competenţei profesionale.
Analizând primul concept, ne dăm seama de importanţa calităţii comunicării interumane, un factor decisiv în formarea individului. 
Apelând la memoria dezvoltării societăţilor de-a lungul istoriei, nu putem decât să acceptăm adevărul despre om, ca fiind cea mai importantă persoană de pe Pamânt.

“Primeşti, ceea ce dai” sau “Culegi, ceea ce însămânţezi”, iată două din axiomele vieţii, care îşi gasesc veridicitatea în activitatea unui distribuitor MLM. Istoria comerţului s-a născut din schimbul în natură. Produs contra produs. Serviciu contra serviciu. Masura valorii produsului, banul, a uşurat efectuarea schimbului, dar nu a modificat esenşa procesului de vânzare: relaţia interumană!

Această legatură dintre vânzator şi cumpărător, relaţia dintre doi oameni, este determinantă în finalizarea actului vânzarii şi mai ales în perpetuarea vânzării.

Extrapolând la situaţia din zilele noastre, observăm că ideea după care se ghidează vânzarea în reţea, este tocmai construirea relaţiilor cu alţi oameni.

“Vindeţi, atrăgând oamenii catre dvs.”, iată ideea dupa care se ghideaza Hilton Johnson, (MLM University, Florida, USA), în expunerile sale despre formarea relaţiilor în afacerile de vânzari directe.

Sa analizam cele mai importante căi de formare a acestor relaţii, prin atragerea oamenilor către persoana dvs., pentru a le putea oferi produsele pe care le distribuiţi.

1. Formaţi-vă o personalitate puternică

Sesiunile de instruire profesională practicate în prezent se axează pe conceptul formării unei personalităţi puternice a individului în cadrul societăţii de care aparţine. Ideea care stă în spatele acestui concept este aceea că, odata ce un individ şi-a dobândit aceastăa personalitate, oamenii din jurul său se simt atraşi instinctiv de acest individ. De aici, s-a nascut liderul.

Modalitatea de a-ţi forma o personalitate puternică este de a stapâni BALANŢA vieţii, în toate aspectele ei: sănătate, finanţe, stare fizică, familie, prieteni, distracţie, carieră, dezvoltare profesională şi spirituală.

Instructorii profesionişti obişnuiesc să-şi catalogheze candidaţii după o scară de la 1 la 10, pentru fiecare din aceste aspecte ale vieţii. În final, ei îşi vor concentra sprijinul mai mult asupra acelora care sunt “în afara balanţei”, la unele din aspectele chestionate. (Exemple de astfel de chestionare sunt date la cursurile MLMIR)
Formarea unei personalităţi puternice este primul pas în atragerea oamenilor către dumneavoastră.

2. Concentraţi-vă atenţia asupra persoanei cu care vorbiţi

Se ştie că oamenii vorbesc cu plăcere despre ei înşişi. Dacă întrebaţi o persoana despre problemele şi preocuparile ei, aceasta va vorbi deschis, natural, fără reţineri, fiind captivată de posibilitatea de a fi ascultată de cineva.

De la o întrebare simplă, “Ce mai faci?”, “Cu ce te mai ocupi?”,  nu este decât un pas pâna la câştigarea încrederii în persoana dvs., “cineva” care se interesează de soarta altor oameni.

Procedeul este simplu. Întrebaţi oamenii despre copiii lor, despre cariera lor, despre preferinţele literare sau artistice, etc. Încercaţi să-i înţelegeţi din punctul lor de vedere. Astfel, veţi scoate la suprafaţă gânduri, preocupări şi vise, care vă vor fi încredinţate cu zeci de detalii, datorită faptului ca apăreţi în faţa lor ca un bun interlocutor, care ştie să asculte.

În mod firesc, veţi fi catalogat drept un partener de conversaţii consecvent şi ... agreabil.

3. Ascultaţi! Ascultaţi! Ascultaţi!


Majoritatea oamenilor se fac că ascultă atunci când vorbesc cu cineva. Gândul le fuge în altă parte, iar interlocutorul observă de cele mai multe ori dezinteresul faţă de conversaţia începută. Aici nu avem nevoie de aşa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare