Pretexte de valoare pentru abordarea potentialului client
Sa presupunem ca aveti un potential client care, din diverse motive, n-a cumparat produsul ori serviciul dvs. Ati stat de vorba acum ceva vreme, chiar de mai multe ori, dar... fara niciun rezultat.
Mai mult, desi ati facut tot ce era omeneste posibil ca sa stabiliti clar pasii urmatori ai relatiei dvs, lucrurile au ramas in coada de peste: ne mai auzim dupa ce se stabileste bugetul pentru anul viitor, dar nu stiu cand se va intampla asta, deciziile acestea vin de foarte de sus sau haideti sa vedem cum mai evolueaza piata si, daca se intampla sa ..., atunci mai stam de vorba etc.
Cum ati putea relua discutia cu un astfel de client, fara sa va abordati imaginea unui reprezentant de vanzari agresiv?
Simplu: sunati-l si oferiti-i ceva de valoare! Ca de exemplu un set de informatii, un raport, un articol interesant dintr-un ziar etc.
Sa presupunem ca vindeti autoturisme marca X si aveti in baza dvs de date vreo 100 de potentiali clienti cu care ati stat de vorba fara sorti de izbanda in ultimele luni. Tocmai ati descoperit pe internet un articol foarte interesant, cu sfaturi practice inedite, dar simple si usor de respectat despre cum sa mentineti intr-o stare cat mai buna masina.
Credeti ca aceste informatii ar fi apreciate de potentialii dvs clienti?
Iata cum ar putea sa sune abordarea telefonica, dupa ce ati facut in prealabil o mica discutie de complezenta prin care ati incercat sa-l deconectati pe client:
V-am sunat sa va spun ca am gasit un articol foarte interesant, cu sfaturi practice inedite, dar simple si la indemana de respectat despre cum sa va mentineti intr-o stare cat mai buna masina. Mi-ar face mare placere sa vi-l pot pune la dispozitie si dvs. Cum as putea sa vi-l transmit?
Daca v-ati afla in locul clientilor dvs, v-ar placea sa fiti sunat de un agent de vanzari care sa va aduca la cunostinta informatii de valoare pentru dvs?
Ei bine, si clientii dvs vor aprecia acest lucru!
Sigur, ii puteti suna si aborda cu v-am sunat sa va intreb daca v-ati mai gandit la oferta noastra sau v-am sunat sa vad daca nu cumva a mai intervenit ceva si acum ati fi mai dispus sa cumparati dar, cand faceti astfel de afirmatii profitul dvs este pus inaintea dorintei clientului de a cumpara.
Sunati-va clientii si oferiti-le ceva de valoare, spuneti-le ceva ce-i intereseaza si in acest mod le veti demonstra ca, mai presus de a vinde, doriti sa stabiliti o relatie cu ei.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
PARAZITII - o problema reala? articol preluat Ce ai face dacă astăzi ai afla că în casa ta există cineva care te otrăveşte înc...
-
Cele mai bune citate despre networking Uneori, și cel mai experimentat networker are nevoie să-și ridice moralul înainte de a merge la...
-
AICI POATE FI PENSIA NOASTRA SI MAI ALES A COPIILOR NOSTRI. VIZIONATI SI LUATI O DECIZIE INTELEAPTA ! Postare de Ianisevschi Genoveva ....
-
Organismul oricarui copil, pe langa faptul ca este în plină creştere şi dezvoltare, adica are are nevoi sporite de nutrienţi - alimente, ...
-
Lavender cod 506 Lavender - Uleiul Esential de Levantica este cel mai pur si natural ulei esential obtinut de FOREVER din plant...
-
Mesajul meu cel mai important pentru VOI Dragi prieteni Forever, aceste rânduri sunt probabil cele mai importante din toate câte v-am trans...
-
ALLAN PEASE - HOW TO BE A PEOPLE MAGNET ”ALLAN PEASE, australian de origine, este unul dintre cei mai celebri şi originali autori şi orat...
-
Revista Forever decembrie 2014 2015 ianuarie revista flp by Iuliana Militaru revis...
-
În cazul în care tu şi membrii familiei tale sunteţi adepţii unui stil de viaţă activ, înseamnă că ar trebui să fiţi foarte bine pregăti...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu